dinsdag 15 november 2011

a flower among flowers



















5 opmerkingen:

  1. Volledig eens met Rudi. Een mooie reeks en een (mooi) model dat geniet van de zonnestralen en de wind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Andy, hele mooie reeks, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt fantastisch!
    WOW! Andy, ik ben jaloers... verdorie!
    SUPER MOOI!
    Het model ja, inderdaad, een bloem van een jonge vrouw. Maar de foto's op zich zijn echt geweldig gedaan. Nummer 2 en drie zijn voor mij de toppers. En nummer 3 is de absolute winnaar voor mij, vanwege de prachtige beweging die er in zit.
    En vanwege het super mooie profiel.
    Het profiel en het haar herinneren mij aan Art Nouveau schilderijen.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt allemaal,
    Inderdaad een mooi model hé, er zit voor 50% van mijn genen in maar gelukkig trekt ze voor 90% op de moeder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen