zondag 6 november 2011

Als de zon al onder is



7 opmerkingen:

  1. Schitterend gewoon!! Heel mooi fotowerk, met nummer 1 en 3 als mijn favo's, chapeau hoor, ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal akkoord met Ludo!
    Die derde is SUPER cool!
    Maar de eerste vind ik ook echt prachtig gedaan.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een zeer geslaagde reeks ! Mooie bewerkingen ook. Goed bezig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt....
    Nummer 1 en 3 zijn ook mijn favorieten, ze zijn wat specialer, nummer 2 is gewoner maar ik dacht, ja gewoon kan ook mooi zijn hé ;-)
    Voor zulke foto's moet je ook wel een boel geluk hebben.
    Op het huiste moment afdrukken is de kunst bij fotografie maar 's nachts is het langer wachten om te zien of het juiste moment weldegelijk het juiste moment was.
    En zeker als je geen afstand bediening hebt en de zelftimer moet gebruiken.
    Zo zie je maar zelfs ik kan al eens geluk hebben!

    PS: zou ik nog snel een Lotto-formulier invullen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och ja... Nu zie ik pas dat jij er bij op staat!
    Die Lotto, verloren moeite.
    Je hebt je geluk nu wel opgebruikt met deze foto's. ...!
    Haha... neen, doen die Lotto!
    Dit was gewoon inschattingsvermogen!
    Goede timing zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha nee, zelf sta ik er ni op.....
    'k zorg wel da 'k achter mijn kodakske blijf.
    (Dit zijn collega’s amateur fotograven van de club waar ik mij net bij aangesloten heb.
    Wij gingen een poging doen om nacht foto’s te nemen.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verdorie...
    Ik dacht die lange met zijn handen in zijn zakken te herkennen van een foto met een los hoofd. ...
    :-))
    Goede poging!

    BeantwoordenVerwijderen